Általános információk
A yogabolt csapat mindig itt van hogy segítsen!
Gyakori ismételt kérdések megválaszolása
Rendelések és szállítás
Rendelések és szállítás
Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba általánosságban 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig munkaidőben szállít.
Fióka létrehozása egyszerűen a fiókóm gombra kattintva megteheted.
A címet utólag már nem lehet módosítani. Ilyen esetben írj az info@yogabolt.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441 -es számon.
A csomag nyomon követését és állapotát erre a linkre kattintva megteheti: GLS
Igen van, a GLS Futár szolgált szállítja ki a megvásárolt termékeket.
Ha cserélnie szeretne egy terméket
Visszatérítés és csere
Miután beérkezett hozzánk a termék, 14 napon belül megtörténik az összeg visszautalása. Ha a kártyás fizetést választottad, akkor az összeget is ilyen módon kapod vissza. Ha az utánvétes fizetést választottad, akkor a visszaküldött csomaggal együtt küldd el azt a bankszámlaszámot, amelyre visszautalhatjuk a pénzt.
Ha a termék hibás vagy sérült, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, írj az info@yogabolt.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441 -es számon.
Ha a termék hibás vagy sérült, akkor nyújts be panaszt. Írj az info@yogabolt.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441 -es számon. Amennyiben a reklamációt el lesz ismerve, visszatérítjük számodra a visszaküldési díjat.
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: a +36 20 259 1441
E-mail cím: info@yogabolt.hu
Vedd fel a kapcsolatot velünk. Írj az info@yogabolt.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441 -es számon.
Nem. A rendelést kiszámálzásig tudjük törölni. Ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a +36 20 259 1441 számon vagy e-mailben: info@yogabolt.hu.